Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

torsdag 13 januari 2011

mot bättre tider

Mår fortfarande dåligt, doktorn ska ringa mig imorgon igen.. Jag är fruktansvärt trött på att ha yrsel.. Jag är trött hela tiden, jag har lixom ingen ork.. Försöker kurera mig med mycket vatten, små promenader och soffläge men inget blir bättre..

Jag längtar förbannat mycket till våren. Lite varmare dagar & ljusare nätter. Ja för det är då jag & mina vänner njuter av livet och svalkar oss med alkohol, MMM. Ge oss sommar. Hösten & vintern har jag haft myskvällar nästan jämt. Jag gillar inte att festa på vintern. Nej fan varmare dagar är så fruktansvärt välkomna.

Jag har världens bästa sambo som hjälper mig med allt. Stöttar mig hela tiden. Helt underbar är han min älskling.

Min önskan är att bli frisk nu så att jag orkar jobba. Saknar det!!

Och det här med fotbollen, jag har inte en aning om vad jag ska göra.. Jag vill.. Men samtidigt är glädjen borta... Jag känner mig själv och jag har svårt att se mig själv sluta med det. Men ett uppehåll kanske... Nej jag vet inte, kör nog på.. Glädjen kommer väl med tiden kanske..

Vi går mot bättre tider, tro mig, tro mig.

Inga kommentarer: