Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

lördag 11 december 2010

jag undrar

Jag undrar verkligen varför mitt korsband gick av igen... Var det inte tillräckligt starkt? Var det bara en ren jävla olyckshändelse? Jag hade fått klartecken om att jag kunde spela... Jag förstår inte. Jag kan inte släppa det. Jag undrar hur mitt knä hade känts idag om det hade varitt helt... Det är så mycket som jag undrar. Nu har jag väldigt tur ändå som kan spela fotboll utan korsband och det tackar jag mitt knäskydd för!

I över ett års tid har jag fått använda stödstrumpa.. Hur skoj är det lixom.. Känner mig som en tant. Jag undrar hur det blir när vi ska ha barn.. Inte för att vi ska ha det än, men någon gång i framtiden. Hur kommer knät kännas då? Jag menar, man blir några kilon tyngre...

Massa träning & rehab hoppas jag hjälper. Jag vill inte behöva operera längre fram heller. Hårdträning blir.

Inga kommentarer: