Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

torsdag 23 december 2010

året som gått

Snart är det slut på år 2010 och år 2011 står på ingång. 2010 har varit upp och ner. Men så är det ju alltid. Under 2010 träffade jag min älskade älskling, Robert Andersson som jag numera är sambo med. Känns som att vi har varit tillsammans hur länge som helst. Vi kan varandra och vi vet båda hur vi fungerar. Vi trivs väldigt bra ihop. Han är det bästa som hänt mig.

Ska försöka få ihop lite om varje månad, får se hur det går.

Januari - Mycket rehab. I stort sett varje dag. Umgicks med mina vänner och bara tog det lungt.

Februari - Första resan utan föräldrar. Åkte till Gran Canaria med Ida. Bästa resan. Så jäkla roligt. Sol & bad hela dagarna och festa fram till morgonen med efterfest på balkongen, så jäkla skoj hade vi med killarna från vingåker!

Mars - Började komma igång igen med jobb efter en tid därifrån pga operation & rehab av knät.

April - Började komma igång mer och mer med träningarna. Seriepremiären närmade sig.

Maj - Var hel & klar för att spela fotboll igen, lyckan var enorm! Träffade min älskling.

Juni - Olyckan var framme igen. Korsbandet i höger knä av igen. Tårarna var många. Men gav inte upp och spelade match redan veckan efter, knät fick inte hindra mig.

Juli -Jobb & Fotboll. Även rehab vid sidan av för att knät skulle hålla.

Augusti - Fyllde 20. Spelade fotboll. Njöt av sommaren.

September - Jobb & vänner. Mycket fotboll. Letade lägenhet med älsklingen.

Oktober - Flyttade ihop med min underbara älskling.

November - Umgicks mycket med mina vänner & min älskling.

December - Massvis med jobb :)

Har inte skrivit allt, för mins typ inget men skrev väl ungefär vad som hände till stor del under månaderna. Har jobbat & träffat mina underbara vänner väldigt ofta och haft många mysiga dagar med min älskling. Gör ett inlägg med lite bilder från 2010 :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Saknar dig, bro! Ha en jätte bra jul! Vi måste ses nån dag, var länge sen nu! Puss på dig! <3

lina sa...

jag måste bara fråga, jag är också korsbandsskadad och ska opereras om en vecka, men under mina fem månader med korsbandskada har jag inte ens tränat fotboll en endaste gång. har du spelat fotboll tränat osv som innan skadan och hur har det gått?? :) lycka till med din operation och hoppas det går bra för dej i fortsättningen!

ankan sa...

Hej. Efter min första korsbandsskada så tränade jag bara fotboll några få gånger, men bara passningsövningar innan jag opererade mig.. Men sen efter min andra korsbandsskada så spelar jag utan korsband, det går bra för mig att spela så men det är nog olika.. Spelar med knäskydd nu och kommer inte göra en ny operation. Hoppas det går bra för dig :)