Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

torsdag 18 november 2010

som det känns nu


Som det känns nu så fortsätter jag med fotbollen. Jag har haft många tankar på att sluta, ja det har faktiskt känts som att det hade varit det bästa.. Visst det kanske är bra att sluta, men jag bryr mig faktiskt inte. Fotbollen är en del av mig. Jag har spelat fotboll i 12 år så det känns väldigt svårt att sluta bara sådär... Så just nu är jag helt inställd på att fortsätta spela för fullt.

Jag vet att jag kommer bli tvungen att spela med knäskydd. Jag vet att jag måste ha isknäskydd efter varje träning/match för att få ner svullnaden. Jag vet även att rehab är bra för mig så jag kör på med det också.

Jag är redo för massa futsal & fysträningar i vinter. Och jag är redo för en underbar sommarsäsong. Jag är redo att satsa ett år till. Jag tänker ta ett år i taget. NU KÖR VI.

Inga kommentarer: