Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

måndag 22 november 2010

Jag litade på knät hela helgen

I helgen har vi varit på cup. Delad femma kom vi. Mycket bra med tanke på motståndet i slutspelet. Mitt knä håller ihop, spelade utan minsta smärta. Helt underbart. Det var länge sen.

Jag håller på att diska, har tagit en vilopaus just nu men ska fortsätta snart igen. Älsklingen är och spelar badminton med en kompis så när älsklingen är hemma igen så ska vi äta mat sen har vi tvättid.

Jobbet ringde mig nyss, så imorgon blir det jobb för mig 07-16. Det var riktigt längesen som jag började jobba så tidigt så det blir nog lite ovant, men det är ändå skönt att börja tidigt :)


Jag ska försöka få med mig älsklingen på en promenad sen, inte i sol och värme som på bilden, vi ska på en snöpromenad :)

Inga kommentarer: