Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

onsdag 10 november 2010

dålig uppdatering

Riktigt dålig uppdatering från min sida men jag har faktiskt vart sjuk, är fortfarande lite sjuk fast bara förkyld nu. Så börjar bli bättre :)

Jag har vart till sjukgymnasten idag och fått mer övningar för att stärka knät utan operation, känns bra :)

Har ett beslut att ta, inget som är bråttom men jag har nog aldrig gråtit så mycket som jag gjort ikväll.. Tur att jag har min älskling som tröstar mig och förstår. Jag vet vilket beslut som är bäst, men frågan är ju om jag kommer orka... Jag menar, det är så fruktansvärt stor del av mitt liv...


Saknar tiden... Tänk om jag inte skulle spelat matchen den 21 mars 2009... Jag var ju fan sjuk... Varför i helvete spelade jag!? Jag visste ju att kroppen var svag.. Jag hade varit sjuk länge och var fortfarande sjuk när jag spelade.. Så jävla dumt... Jag hade kunnat haft två hela knän om jag bara hade vilat den matchen... Jag kommer ångra mig resten av livet... 21 mars 2009 måste vara den sämsta dagen i mitt liv....

Inga kommentarer: