Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

onsdag 27 oktober 2010

tårarna var nära idag

Idag var det dags för sjukhusbesök för att kolla knät. Det började med röntgen där hon sa "Det här är en röntgen inför operation." Jag kände verkligen hur ögonen fylldes med tårar.. Jag ville bara skrika & gråta men höll tillbaka och tänkte att nej jag vill inte.. Väl efter röntgen så gick vi vidare till ortopedmottagningen där jag träffade ortopeden. Han ryckte i benet och sa att knät är ju ostabilt men att jag hade bra muskulatur. Han frågade hur jag såg på en ny operation och jag sa att jag inte var speciellt sugen på det och det förstod han och höll med mig om att vi skippar operation. SKÖNT! Jag skulle givetvis höra av mig om knät började krångla.

10 november ska jag träffa min sjukgymnast för att få hjälp med bra knäövningar.

Imorgon blir det jobb igen, 15-20.

Inga kommentarer: