Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

söndag 17 oktober 2010

städar

Vid 17.00 kom jag äntligen upp ur sängen, GRATTIS.. Kommer nog inte komma sova tidigt ikväll iaf.. Just nu håller jag på och städar. Har städat hela lägenheten, dammsugit och skurat, hängt ut filtar på vädring osv. Hoppas att älsklingen blir glad när han kommer hem :) Jag sa nämligen när han åkte till jobbet att jag nog inte orkar städa allt utan att jag skulle försöka fixa lite så skulle vi hjälpas åt sen, han sa att han förstod det och att vi skulle hjälpas åt.. TRODDE HAN JA! Jag sa bara så för att lura han så att han blir överraskad när han kommer hem :)

Ikväll blir det som sagt mys. Tror att jag ska våga mig på en liten promenad för att möta älsklingen om en timme typ. Men bara om allt är städat, annars blir jag kvar hemma och fixar tills han kommer hem.

Inga kommentarer: