Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

tisdag 19 oktober 2010

idag så

Idag gick vi upp vid tio. Även om det faktiskt hade varit skönt att sova lite till så var vi tvungna att gå upp eftersom att vi hade tvättid klockan halv elva. Så just nu väntar vi på att de första maskinerna ska bli klara så kan vi gå ner och hänga tvätt och starta två nya maskiner :)

Klockan tre ska vi hem till farmor på smörgåstårta :) Hon fyllde nämligen år i lördags men eftersom att vi hade lagfest då så kunde vi inte vara med på kalaset så vi ska fira lite idag istället :)

Ikväll ska jag försöka dra mig till sats och träna lite. Tråkigt bara att det regnar eftersom jag tänkte cykla in till stan. Hoppas det är bättre väder ikväll annars får jag försöka trotsa vädret och bara bestämma mig att jag faktiskt ska träna idag.

Imorgon blir det jobb för mig, 12-19 :)


Fasen.. Förr, innan operationen kunde jag äta hur mycket som helst. Det märktes inte på min kropp att jag åt massa godis. Men nu, nu jävlar syns det.. Nu måste jag försöka träna. Vad som helst långpomenader, springturer, sats för rehab & styrka. Innerst inne så vill jag det här. Träna ordentligt och jävligt hårt för att spela fotboll. Jag vet att jag vill. Men framför allt, jag vet att jag kan!

Inga kommentarer: