Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

tisdag 5 oktober 2010

det går bra nu

Jag är världens lyckligaste. Jag bor i en jätte mysig lägenhet med världens bästa pojkvän. Vi ha blivit sambos.

Dagarna besår mest av att försöka komma iordning med allt. Vi ska få kyl, frys & spis bytt så det känns jätte bra :) Vi ska även få nya tapeter i hallen och ommålat i köket. Det kommer bli perfekt!

Jag känner mig duktig för imorse gick jag upp tidigt för att baka scones åt oss till frukost. Sen när älsklingen var iväg på ett möte så bakade jag chokladmuffins :)

Det känns riktigt bra att vi har en egen lägenhet. Nu kan vi göra vad vi vill och när vi vill. Vi få bestämma allt själva.

Igår var vi iväg och köpte en till tv. Vi köpte en liten som vi har i sovrummet nu, hur skönt som helt :)

Idag blir dagen riktigt lugn. Samlar krafter för att fixa lite i lägenheten. Varken jag eller älsklingen mår helt hundra, båda är väldigt hängiga & förkylda. Imorgon blir det iaf jobb för mig, 10.30-19.30 :) Skönt att jobba lite. Hoppas min kropp också tycker det. Men eftersom att jag redan mår lite halvdåligt så är jag nog helt slut när jag kommer hem från jobbet imorgon.

Inga kommentarer: