Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

lördag 11 september 2010

min bästa vän

Ida, jag kommer aldrig att kunna skriva det här för ofta eller för mycket. Men Ida, den bruden. Hon är bäst, absolut bäst. Finns ingen som hon. Hon är den vännen som har ställt upp när alla vänder ryggen emot.. Det är hon som mitt i natten tagit emot mig.. Flera gånger. Det är så många gånger som man är nära att falla. Men hon fångar mig alltid. Alla tårar som rinner på min kind torkar hon bort, hon får mig istället att skratta att må bra. Det är henne som jag litar på. Den vännen som vet allt. Den vännen som jag vet inte pratar skit bakom min rygg. Vännen som ställer upp i alla lägen. Denna vännen är Ida och jag kallar henne MIN BÄSTA VÄN.


Vi har så jävla många minnen tillsammans. Som i vintras när kylan blev allt för jobbig drog vi till värmen, till gran canaria. Där busade vi en hel del, bus som att bada i poolen mitt i natten :) Det påminns vi om varje dag eftersom att våra naglar är lite små trasiga efter det ;)