Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

tisdag 14 september 2010

längtar

Jag längtar så mycket tills att vi får flytta in i lägenheten. Lägenheten passar oss perfekt och jag ser verkligen fram emot att vi får möblera som vi själva vill ha det. När man har egen lägenhet så finns det inte längre någon som säger hur det ska se ut eller när man ska göra vad. Nu får vi ha det precis som vi vill och vi bestämmer allt själva.

Jag längtar efter att få göra iordning det precis som vi vill ha det :) Tv är fixad, tack mamma för hjälpen :)

På fredag ska jag hem till mamma och packa ner allt som ska med i kartonger, jag har säkert en hel del som ska slängas också som har legat i förrådet i flera år :p

När vi är inne på att längta så kan jag ju passa på att säga att jag längtar till julen, just bara för att det är så mysigt då. LÄNGTAR DAG.

Inga kommentarer: