Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

lördag 4 september 2010

idag är dagen

Idag ska vi kolla på en lägenhet och jag hoppas, hoppas, hoppas!

Igår när jag cyklade till jobbet så hände det något med mitt bakdäck.. Jag hann stressa upp mig ordentligt innan jag kom på att jag var nära farmor så ringde henne och fick låna hennes cykel. Tur att farmor var hemma , annars hade jag fått sprungit till jobbet..

Efter att vi har kollat på lägenheten idag så ska vi åka till bergvik och kolla på kläder. Vi ska även till Willys och köpa mat :)


Det är prat på utgång ikväll och jag är sugen på det. Men det är match imorgon, och ingen alkohol dagen innan match för mig. Kanske åker dit en stund och joinar dom andra, men går hem tidigt i så fall och dricker vatten istället för alkohol, VIKTIG MATCH IMORGON OCH JAG ÄR TAGGAD! (och nej jag röker inte, jag håller i den åt en kompis och den är inte ens tänd.)

Inga kommentarer: