Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

onsdag 8 september 2010

gymnasiet

Jag trodde aldrig att jag skulle säga det här.. Men jag saknar faktiskt tiden då jag gick i gymnasiet. Idag saknar jag att jag faktiskt inte gjorde mitt bästa när jag hade chansen.. Varför tar man inte vara på tiden man hade? Skulle man kunna vrida tillbaka tiden så finns det så oerhört mycket som jag skulle ha gjort annorlunda.. Och det är inte bara när det gäller skolan.. För det finns så mycket som jag gjort som jag skulle vilja ha gjort annorlunda.. Men det är väl av sina misstag man lär sig.

Men det mesta jag saknar med skolan är alla underbara vänner, FAN vi hade det jävligt bra tillsammans i skolan. Vi stöttade varandra i vått och torrt. Ren jävla vänskap. Vänner för livet.


Jag älskar er.

Inga kommentarer: