Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

fredag 17 september 2010

färdiga med förrådet iaf...

Jag, mamma & Björn har varit på nöjes och ätit mat. Riktigt gott :) Direkt efter det så åkte vi hem för att packa. Jag & Mamma har varit nere i förrådet i säkert 2-3 timmar och rensat bland mina grejer. 5 stora sopsäckar slängde vi... Alltså fan vad mycket skit jag har samlat på mig. Små jäkla skit saker som leksaker från McDonalds.. PINSAMT MYCKET SKIT SLÄNGDES.

Skönt att ha det gjort iaf. Blev säkert 7 kartonger som ska med till lägenheten för att stå i förrådet. Saker som kan vara bra att ha :) Finns massvis med barnleksaker också, som ska sparas. För någon gång i framtiden så är det väl våran tur att få barn och det finns säkert några leksaker som de kommer gilla som kanske inte går att köpa längre. Eller så sparade jag dom bara för att jag själv tycker att leksakerna är roliga ;)

Bjuder på den här bilden bara för att jag är så glad för vi flyttar om 2 veckor.

Inga kommentarer: