Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

onsdag 22 september 2010

ett år

Idag skulle jag ha firat ett år med mitt nya korsband men så blev det ju inte... Idag är det alltså ett år sen som jag opererade mig. Tror det var ganska exakt den här tiden som jag vaknade efter operationen också, vid 18:00. Då var jag hungrig.. Eftersom att jag inte fick äta något efter kl. 24:00 dagen innan. Vad jag funderar på är vad jag fick ut av operationen.. Ett helt knä för några månader.. Men jag ångrar aldrig att jag gjorde operationen.. Mitt knä var riktigt dåligt innan operationen, det vek sig ofta och det gjorde jätte ont när jag var med på passningsövningar. Men jag undrar vad det är som gör att nu när det gick av andra gången hade jag inte alls lika ont. Och jag har kunnat spelat på för fullt. Jag undrar hur det kan vara så olika...

Inga kommentarer: