Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

lördag 14 augusti 2010

mitt underbara knäskydd har gjort sitt

I tisdags på matchen gjorde mitt knäskydd sin sista match. Det gick sönder, men det är ingen fara. Jag ska få ett nytt :) Vi fick sätta fast det med bandage så att jag skulle kunna spela vidare, och det gick bra :) I andra halvlek fick jag en ordentlig smäll mot knät, så nu har jag som en lårkaka precis ovanför knät. Och med den smällen har knäskyddet bevisat hur bra det är. För knät klarade sig hur bra som helst :)

Igår jobbade jag 16-21.30. Efter det blev det tacos och Beck med min man :)

Till veckan som kommer jobbar jag 34 timmar så det är gött =)


Jag ska ingenstans, Jag bara bryter lite is.
Det sägs att allting vänder och det stämmer väl på sätt och vis.

Inga kommentarer: