Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

lördag 28 augusti 2010

letar lägenhet

Älsklingen har åkt för att jobba. Jag saknar honom. Jag letar lägenhet. Kan det inte bara dyka upp en ledig lägenhet där man kan flytta in direkt? Jag ska leta upp nummer som vi ska ringa på måndag och fråga om det finns några lediga lägenheter. Hoppas!

Sugen på fint väder och utgång är jag också..

Mitt knäskydd kom under veckan så imorgon på matchen har jag ett helt knäskydd igen, UNDERBART!


Jag tror att hösten är här. Tråkigt nog. Men man får tänka positivt. Det är ju ganska mysigt med höst trots allt.

2 kommentarer:

Susanne Holmkvist sa...

Hej där. har läst mycket av dina inlägg idag och jag känner igen mig mycket i det du skriver. jag har själv drabbats av 2 korsbandsskador, en i varje knä. när man kom tillbaka efter första var det en underbar känsla, och en tuff rehab innan dess. men sen när beskedet kom om en andra korssbandsskada så blir man helt förtvivlad. Det finns inte ord som kan beskriva känslan. jag spelade själv fotboll i 12 år. första skadan kom när jag var 15 år. nu sitter jag här 18 år och håller fortfarande på med min rehab varje dag. för tillbaka till fotbollen de ska jag. och du med fortsätt kämpa vi kommer tillbaka! ingen som inte har upplevt det vi gjort vet hur det känns många tårar som fällts och svordomar och mycket orättvisa. hoppas du kommer tillbaka så kanske vi möts någon gång vem vem! kram sanne malmö!

ankan sa...

Tack, det värmer att höra. Vi ska tillbaka! Jag håller med dig, jag tror inte att de som inte blivit drabbade vet hur jobbigt det egentligen är.. Hoppas din rehab går bra och att du kommer tillbaka, så kanske vi möts :) Kram