Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

måndag 2 augusti 2010

knät

Till hösten ska jag träffa min ortoped igen för att se om operation krävs eller inte. Jag ska köra rehab stenhårt och hoppas på att slippa operation. Jag kan spela fotboll utan korsbandet med knäskyddet jag har nu och det känns bra. Jag är lycklig för det, min säsong är inte över. Jag kan spela. Men är det så att operation krävs så kommer jag ge fotbollen en chans till.. Opereras jag så ska jag ta mig tillbaka till fotbollen igen, det har jag bestämt mig för. Men skulle det vara så att korsbandet skulle gå av en tredje gång så ger jag mig. Det är så det känns nu. Men jag ska ge fotbollen en chans till, så är det.

Jag hoppas verkligen att operation inte krävs, jag kan spela fotboll utan korsband!

Men det bästa är att min säsong inte är slut. När jag fick beskedet om att korsbandet var av igen så var min första tanke att säsongen är över.. Men jag bet ihop och körde ännu mera rehab och köpte nytt knäskydd och kan köra för fullt. Underbart!

Inga kommentarer: