Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

tisdag 31 augusti 2010

jobb ikväll

Idag har jag varit på sats och kört rehab, skönt att träna lite.. Efter rehabpasset åkte jag hem till farmor där det bjöds på lasagne, grymt gott :)

Ikväll blir det jobb för mig, 17-22 :)

Har även rensat min plånbok precis, skönt att tömma den på massa gamla kvitton.

Igår tänkte jag mycket på om det blir en till knäoperation, är det då värt att spela fotboll igen? Jag velar fram och tillbaka väldigt mycket. Samtidigt så har jag ju hittat ett knäskydd som är super bra.. Jag kommer nog att ta det beslutet efter operationen om det blir någon. Troligtvis så fortsätter jag med fotbollen. Det är bara så mycket tankar och känslor i min kropp.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tycker verkligen du ska fundera på om det är värt att fortsätta med fotbollen till varje pris. Jag var själv i samma situation en gång fast en annan sport. Hade sönder mitt korsband två gånger. Man tänker lätt kortsiktigt. Det handlar om månader eller kanske ett par år men du ska leva med knäskadan resten av livet. Jag lovar att du kommer att vilja göra roliga saker även om 10-20 år och inte vara invalidiserad. Jag lever idag med ständig värk i knäet och påminns dagligen om detta. Ta vara på dina knän och tänk på att det finns ett långt liv bortom fotbollen. Det finns annat kul att göra som är nyttigt för skadade knän. Tro mig. Lyck till!