Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

söndag 27 juni 2010

tjejkväll

Igår var Kalle och Ellen här, vi gjorde mat och satt ute på altanen och pratade :) Fotbollstjejer som vi är så kom såklart fotbollen fram :) Vi stod på parkeringen och lyckades bara träffa en bil och såklart var det jag som skulle kasta så långt jag kunde och träffade en bil ;)

När myggen blev allt för många gick vi in och kollade på Linas kvällsbok, och man kan bara skratta när man ser den, skön tjej den där Lina alltså ;)

Idag blir det lungt. Jag ska plocka iordning och diska innan mamma och Björn kommer hem.

Imorgon ska jag till sjukhuset för att träffa min ortoped. Jag ska få göra ett stabilitetstest och jag hoppas verkligen att knät är helt. Jag ska fråga om ett bättre knäskydd också så att det hjälper ännu mera när jag spelar fotboll.

Inga kommentarer: