Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

tisdag 29 juni 2010

knäfan dra åt helvete!

Igår var jag till sjukhuset för att kolla knät.. Och jag måste säga att jag hatar mitt knä. Korsbandet är av igen vilket innebär ingen mer fotboll för mig i år.. Ortopeden gav mig rådet att sluta med fotbollen nu eftersom att det var andra gången det gick av.. Men i min värld finns det inget som heter sluta med fotboll. Jag ska kämpa, jag ska stå på plan igen, redo att spela. Att göra mitt bästa.

Jag ska köra rehab hela sommaren sen få en kallelse till sjukhuset till hösten igen då det ska avgöras om operation krävs, men troligtvis är operation det bästa alternativet.. Isåfall skulle vi ta knäskålssenan till nytt korsband eftersom att hamstring redan är tagen en gång..

Jag ska bita ihop, om jag så ska köra rehab resten av livet så ska jag spela fotboll igen!

1 kommentar:

emelie sa...

fy fan, jag lider verkligen med dig! livet är så sjukt orättvist ibland! kämpa på! håller tummarna för att du kommer tillbaka till fotbollsplanen!