Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

lördag 12 juni 2010

jag ska vara stark även om allt går fel

I torsdags ringde min sjukgymnast. Jag som hade hoppats på ett under kan nu sluta hoppas.. Knät mår inte bra. Jag måste till sjukhuset och träffa min ortoped. Knät glappar.. Det gör ont i hela mig. Jag missar matchen imorgon. FAN! Jag älskar att spela fotboll.. Jag hoppas för allt i världen att det inte är någon fara med knät. Att det bara behöver vila lite. Jag äter voltaren, knät känns bättre redan faktiskt. Det som oroar mig är väl låsningen som blev i torsdagskväll/natt. För fan vad ont det gjorde..

Jag ska få en kallelse till sjukhuset, så jag hoppas att det inte dröjer allt för länge. Jag vill få ordning på knät. Jag älskar fotboll. Det är min livsstil.

Jag ger inte upp, jag bryter inte ihop. Innan man anar det så går det den andra vägen och jag ska vara stark även om allt går fel.

Inga kommentarer: