Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

onsdag 9 juni 2010

att hålla tårarna borta

Var hos sjukgymnasten igår och bättre besked kunde jag ju fått.. Men nu är det som det är och det är bara att gilla läget. Matchen jag sett fram emot så länge får jag inte spela. Vi möter qbik på söndag och jag får inte spela fotboll på en vecka.. Men det är lika bra att lyssna på sjukgymnasten som vet mycket bättre än jag. Spelar jag på söndag är risken för skador på mitt knä väldigt stor.. Men jag hoppas fortfarande på ett mirakel, att svullnaden försvinner och smärtan med.. Då kommer jag garanterat ringa mig sjukgymnast och fråga igen om jag verkligen inte får spela.. Jag kommer givetvis att lyssna på vad min sjukgymnast säger. Det är hon som bestämmer.

Idag blir det jobb för min del. Efter jobbet ska jag till sats för att köra rehab.

Inga kommentarer: