Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

måndag 3 maj 2010

seriepremiär på onsdag

Jag är så jävla glad. Jag var helt inställd på att kunna börja spela fotboll ordentligt i augusti. Men så är det inte, på onsdag, den 5 maj då jävlar. SERIEPREMIÄR och jag får spela. Jag ska byta när jag blir trött, men ändå. Jag är så jävla lycklig. Jag får spela!! :)

Jag är ledig hela veckan från jobb om de inte ringer in mig.

Om en liten stund ska jag äta frukost sen cykla till sats för att köra rehab. Under dagen har jag tänkt fixa lite här hemma och ikväll är det fotbollsträning, LYCKA.

"Den här världen kan va så hård så full av djävelskap. Folk blåser varann och blir blåsta. Det är snålt och kallt och hårda blickar överallt och dörrarna dom förblir låsta."

Inga kommentarer: