Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

söndag 23 maj 2010

inställd match

I förmiddags ringde de från jobbet och fråga om jag kunde komma in och jobba, jag var tyvärr tvungen att tacka nej eftersom att jag skulle spela match.. 3 timmar senare får jag sms om att matchen blivit inställd och vi vunnit på wo. Mycket synd att det inte blev någon match och synd att jag missade en jobb tid. Jag känner inte att turen är med mig längre..

Som igår så slutade jag jobba klockan fyra och det var 30 minuter kvar tills att bussen skulle komma så jag tänkte att jag går hem istället.. Det var ju rätt skönt väder så det är ju skönt med en promenad. Så jag börjar gå och en bit av sulan under skon går sönder, vilket flyt ;) Men jag gick hem iaf, men det tog sin tid. En timme tog det att gå med en halvtrasig sko i värmen ;p

Inga kommentarer: