Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

lördag 3 april 2010

mot bättre tider

Jag känner mig hur glad som helst. Mycket tack vare att det börjar bli varmare och solen är framme. Jag och Ankvän planerar ankfest sjuk roligt! :)

Skateboard är nog något som kommer att köpas faktiskt :D

Vi går mot bättre tider, tro mig. Vi går mot ljusare tider, vi går mot fest. Jag längtar till ankfesten, tjohoo. Sjukt skoj alltså. Jag älskar att det börjar bli varmare dagar. Vi går mot bättre tider.

Påsklunchen hos farmor var riktigt god, och vi hade det väldigt trevligt som vanligt :)

Ikväll blir det lungt för min del :)

Jag tror att det kommer bli många festkvällar och nätter nu när våren är här. Jag blir alltid mer festsugen när värmen börjar komma :)

Inga kommentarer: