Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

fredag 16 april 2010

jag ska inte ha någon semester i sommar

Jag har valt att inte ta ut någon semester i sommar. Eftersom att jag är timanställd så vet jag aldrig hur många tider jag kommer att få från vecka till vecka. Så jag känner att jag tar gärna så mycket tider jag får och jag trivs med mitt jobb :)


Bild från Gran Canaria. Jag gillar att mina ben blev lite bruna i alla fall :)

Nu ska jag göra mig i ordning och äta mat. Sen blir det cykeltur till jobbet i det soliga vädret tänkte jag skriva men det var inte alls så soligt längre. Det kommer säkert att regna när jag cyklar hem igen. Skoj att jag kommer se ut som en blöt katt i så fall. Men hellre att det regnar när jag cyklar hem än att det ska regna när jag cyklar till jobbet :)

Inga kommentarer: