Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

tisdag 20 april 2010

ingen kan fan vara lyckligare än mig idag

Jag är så jävla glad. Allt slit bär med sig något gott. Jag har kämpat i över ett år för att komma tillbaka till fotbollen och nu är det verkligen jätte nära. Var hos sjukgymnasten idag och jag får börja med närkamper och det lär inte dröja speciellt länge tills att jag kan börja spela matcher. Vi kom överens om att jag inte ska spela de första matcherna i serien men det är verkligen inte långt kvar tills att jag kan spela nu. Hoppas att det funkar bra för mig nu när jag får börja köra närkamper!

Jag har precis vart hos farmor och ätit världens godaste soppa. Riktigt gott! :)

Jag håller på att städa och fixa i ordning här hemma, jag ska göra fint och fixa mat tills att Robin kommer hem tänkte jag :) Om en stund ska jag gå till farmor för att följa med henne ut och gå, härligt! :)

Inga kommentarer: