Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

måndag 5 april 2010

ett nyttigare liv

Jag måste erkänna att man går upp i vikt när man inte har kunnat träna så som man vill på ett helt år :p Men nu har jag kommit igång ganska ordentligt efter operationen igen. Så jag har bestämt mig för att köra hårdare nu. Nu menar jag inte att jag ska börja köra för hårt på fotbollsplan för jag kommer inte att göra något som sjukgymnasten sagt att jag inte får göra. Utan jag menar att jag ska köra mer på sats. Inte bara rehab för den sköter jag. Jag menar mer att jag ska köra mer mage, armar och rygg på sats. Även börja gå på lite olika pass som finns på sats :) Jag vet ju hur underbart det faktiskt är med hårdträning! :)

Jag ska försöka att inte äta massa godis under vardagarna, utan istället spara det tills helgen och verkligen känna att det är helg.

Inga kommentarer: