Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

fredag 2 april 2010

allt från min gamla mobil

Jag har nyss lagt in allt från min gamla mobil i datorn. Jag är riktigt glad att jag gjorde det faktiskt för i min gamla mobil fanns det mycket roliga filmer och bilder. Hittade en film från när jag och Ida var ute och cyklade och Ida filmade när vi cyklade runt en rondell. Sjukt roligt var det :)


Bilden är tagen på studenten :)

Jag saknar faktiskt tiden då vi gick i skolan :) Glömmer aldrig när jag och min ankvän gick och satte oss vid pråmen och slängde hennes strumpa i vattnet, vi satt och kollade på hur den flöt iväg och satt i solen och bara tog det lungt, riktigt skönt :) Dock borde jag inte säga att vi skippade samhällskunskapen för att sitta vid pråmen istället, men det är ju sanningen ;)

Inga kommentarer: