Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

måndag 22 mars 2010

korsbandstest

Jag har nyss kommit hem från sjukgymnasten, hon sa att knät ser bra ut. Det går framåt :D

I april ska jag göra ett korsbandstest, ska göra lite olika tester för att se om knät är lika stabilt och bra som det andra.

Jag orkade aldrig åka till sats och köra rehab förut.. Jag mår inte bra alltså.. Känner mig svimfärdig och snurrig..

Jag kom iaf fram och fick prata med en på vårdcentralen förut, så ska ringa igen imorgon och hoppas på att jag kan få en tid redan imorgon.

Jag samlar krafter för att gå ner och slänga i en maskin med tvätt, men har varken ork eller lust till det, men det är ett måste.. Så det är väl bara att kämpa på! Jag längtar tills att Robin kommer hem. Jag vågar inte gå in och duscha nu ifall att det börjar snurra så väntar tills att han är hemma ifall det blir något.

Inga kommentarer: