Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

måndag 15 mars 2010

just därför åt jag lasagne i en vecka

Nu är jag klar med all städning, har även gjort matlådor. Det ända som är kvar nu är att fortsätta tvätta ännu mera och göra tacos tills att Robin kommer hem :)

Var och pumpade cykeln med mamma förut och då träffade vi två som mamma känner. De berättade att de vart på gran canaria och bott på samma hotell som jag och Ida, de berättade också att en av dem blivit matförgiftad av något de ätit.. Och det är just av den anledningen som jag åt lasagne i en vecka, förutom 2 dagar då jag åt hamburgare. Jag är rädd att bli matförgiftad så jag åt samma sak hela veckan för det visste jag att jag både tyckte om och mådde bra efteråt utav :D Jag kan lova att det var den godaste lasagnen jag någonsin ätit faktiskt, sjukt god! :)

Inga kommentarer: