Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

lördag 27 mars 2010

jag saknar gran canaria

Självklart så visste jag att jag skulle sakna gran canaria, men jag kunde aldrig tänka mig att jag skulle sakna det såhär mycket. Det är helt galet. Vill bara tillbaka nu med min bästa vän. Att starta varje dag med att gå iväg för att köpa frukost. Sola & bada hela dagen. Festa hela natten i shorts & linne eller klänning & strumpbyxor utan att ens veta vad frysa är. Jag vill tillbaka till värmen.

Jag vill sitta på balkongen med min bästa vän och sjunga inget stoppar oss nu. Fy tusan vad jag saknar det. Gå runt i köpcentret där alla trodde att vi var syskon, en del trodde till och med att vi var tvillingar.

Jag saknar att vara busig med min bästa vän och våra vingåker vänner, så busiga så att vi badar i poolen mitt i natten. Natten då mitt linne försvann. Ingen vet hur, men alla såg att mitt linne var borta.

Jag saknar att ha efterfest på balkongen med min bästa vän & våra vingåker vänner.

Det finns så mycket som jag saknar, som jag vill tillbaka till, helst NU. Allt har blivit så sjukt fina och bra minnen som alltid kommer att finnas inom mig. Det bästa är ju att jag och min bästa vän har planer på mera. Vi ska resa igen, vi vet inte när. Men fler resor kommer det att bli.

Inga kommentarer: