Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

lördag 27 mars 2010

det var ingen bra idé att gå på stan

Nej det var inte ett smart drag av mig att gå på stan igår. Jag kan lova att yr och snurrig sammanfattar gårdagens runda på stan, trots att vi satt och pratade mest.. Annars var det trevligt att träffa Johanna :)

Idag ska jag cykla in till stan för ett rehab pass på sats, inget jag kan hoppa över bara för att jag är yr och snurrig inte.. Resten av dagen blir bara lugn.

Robin är och hjälper en kompis som ska flytta så jag ligger i soffan och ska snart äta lite frukost sen cykla till sats. Vet inte om Robin skulle till någon kompis ikväll, i så fall blir jag själv här hemma. Mys kväll med mig själv, inte så rockigt när det är lönings helg och många är ute :p


Min bästa vän & jag. Mysig bild! :)

Inga kommentarer: