Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

torsdag 25 februari 2010

jag har köpt en kjol

Idag har jag vart på stan med Johanna, mycket trevligt och det borde göras mycket oftare. Jag köpte ett par örhängen, strumpbyxor med mönster och en kjol. En kjol som ska sitta högt uppe. Jag kan knappt förstå det, jag har köpt en kjol lixom.. Det kunde jag aldrig tro om mig själv för ett år sen. Då kunde jag inte ens titta på en kjol utan att skratta, då såg jag verkligen mig själv i kjol, HAHA. Jag med mina fotbollsben med kjol och strumpbyxor lixom, HAHA! Men tur att man ändras så att jag inte bryr mig så mycket om mina fotbollsben ;)

Jag och mamma var till Willy:s förut och handlade, mycket trevligt :)

Imorgon vet jag inte vad jag ska hitta på. Det ända jag vet att jag ska göra är att ringa ortpedmottagningen och berätta hur knät ser ut och känns så får vi se vad de säger.. Jag hoppas på det bästa!

Nu ska jag och Robin kolla på OS - ishockey damer, och sen OS - curling herrar :)

Inga kommentarer: