Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

fredag 12 februari 2010

GRAN CANARIA!

Gran Canaria var helt sjukt bra. Jag kommer aldrig att kunna beskriva vilken fantastisk jävla bra vecka vi har haft.

Vi har badat & solat en hel del, träffat nya vänner som gjorde våran resa ännu bättre än vad den redan var, vi har festat, vi har sovit på tok för lite men man ska inte sova när det är så mycket roligare att vara vaken, vi har badat i poolen mitt i natten, vart riktiga turister med kamera, shoppat, Ja som sagt jag kommer aldrig kunna förklara för det var en sån sjukt jävla bra resa!

Tydligen så är jag och Ida kopior av varandra för typ alla trodde att vi var tvillingar eller syskon :p

Bilder från Gran Canaria kommer senare!

ÅH jag vill tillbaka till gran canaria nu!!

Inga kommentarer: