Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

söndag 21 februari 2010

curling

I natt så hade jag och Robin ställt mobilerna på ringning klockan 04:00 för att vi skulle upp och se OS - curlig, dock så somnade vi om direkt och jag vaknade 05:30 och var hur pigg som helst och insåg att vi fan hade missat curlingen :( Jag ville ju verkligen se det..

Men vi får ta nya tag imorgon då vi ska upp 06 för att kolla på OS - ishockey.

Idag blir det en lugn dag, vi ska göra potatisgratäng till mat och till det ska vi äta rostbiff, gottgott!

Jag ska även träna fotboll idag, och det ska bli grymt skoj eftersom att knät känns såpass bra att jag nog ska klara av alla passningsövningar, LYCKA! :)


Jag och världens bästa lillebror, bilden är tagen 07 :)

Inga kommentarer: