Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

fredag 8 januari 2010

nu har jag städat som aldrig förr

Idag har jag städat en hel del, även fast att jag har städat mycket här hemma och tvättat så har jag vart till sats och kört ett ordentligt rehab pass. Man känner sig så duktig när man har hunnit med så mycket på så lite tid!

Nu väntar jag bara på att Johanna ska komma så att vi kan starta våran filmkväll, men hon kommer inte än på ett par timmar. Jag som trodde att jag skulle bli klar med städningen precis när Johanna kom, nu har jag lixom flera timmar då jag inte har någonting alls att göra..

Tänkte kolla på en film men det ska ju jag och Johanna göra hela kvällen och natten så film får vänta.. Funderar på att spela lite Guitar Hero, ja så får det bli :)

Inga kommentarer: