Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

måndag 4 januari 2010

fotbollscup på onsdag

På onsdag är det återigen dags för fotbollscup, även om jag inte kan spela så tycker jag att det är jätte skoj att vara med runt laget :)

Idag sprang jag och körde rehab vid sidan av fotbollsträningen och det kändes jätte bra, det känns bättre och bättre för varje gång :)

Imorgon ska jag till badhuset vid åtta hade jag tänkt mig, jag är så trött på morgonen så jag skulle gärna sova lite längre med rehab måste jag köra och jag går gärna till badhuset på morgonen då det inte är lika mycket folk där.

Imorgon ska jag även träffa Ida, vi ska skriva packningslista och skriva upp saker som måste köpas inför resan.

Imorgon kväll ska jag och Robin hem till mamma på middag, mums!

Inga kommentarer: