Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

onsdag 30 december 2009

dålig uppdatering

Dålig uppdatering med all rätt, jag har helt enkelt inte haft tid att sitta vid datorn. Jag har haft fullt upp med annat.

På juldagen var det fest som nalkades, grym bra kväll med mycket bra vänner!


På kortet är det jag och Ida, bilden är tagen på juldagen.

Igår kom Sandra till mig och det är alltid lika trevligt, på kvällen så kom Ellen och hämtade oss och vi åkte hem till Ellen och spelade Wii. Sen åkte jag och Sandra hem till mig och sov. Mycket bra dag måste jag säga =)

Idag har jag och Sandra spelat Guitar Hero, kungligt skoj! Vi har även vart till tandläkaren och kollat mina tänder, jag har fått två nya tänder längst in och det gjorde väldigt ont men det såg fint ut som tur var =)

Imorgon är det nyår och det ska firas med bästa Sandra, vi vet inte exakt hur kvällen blir än, det få vi veta ikväll men vi hoppas att allt går enligt planerna. Det kommer att bli grymt bra.

Imorgon slår vi klackarna i taket!


Inga kommentarer: