Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

måndag 7 december 2009

årets miss?

I morse gick jag upp tidigt för att köra ett pass på badhuset, jag brukar alltid vara på badhuset tidigt men idag var jag där extra tidigt för jag vet ju att det öppnar halv sju.. Dock gjorde jag en stor miss, för när jag kommer fram är det nerdraget vid receptionen så jag antar att dörren var låst (jag kände inte ens..) Iaf så läser jag på lappen utanför om öppettiderna.. JUSTE, då kom jag på att på måndagar öppnar det klockan 14:00 alla andra vardagar öppnar det 06:30..

Jag som verkligen hade gått upp jätte tidigt för att köra mitt rehab pass styrde mot sats istället och körde rehab där.

Efter passet på sats så träffade jag Camilla en snabbis innan hon skulle ta tåget till Falköping.

Nu gör jag inte så mycket mer än att jag tvättar och väntar på att Robin ska komma hem för då ska vi göra pizza, undrar hur det går.. ;)

Inga kommentarer: