Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

fredag 27 november 2009

tvätta?

Jag har precis kommit hem från badhuset där jag har kört ett rehab pass. Snart ska jag städa i ordning lite här hos Robin.

Sen ska jag hem till mamma och hämta lite grejer, funderar på om jag ska ta en promenad upp. Jag har aldrig tyckt att det har varit speciellt roligt att promenera förut, men den här veckan så har jag gått en hel del och det är ganska gött så jag tror att det blir en promenad för min del.

När Robin kommer hem så ska vi tvätta om tvättstugan är ledig, vi får se hur det går. Hoppas att det går bra.. I värsta fall så är väl alla kläder i alla möjliga färger :p

Ikväll ska vi bara ta det lungt, tror att det blir tacos ikväll, MUMS!

Nu ska jag göra i ordning lite och göra gröt till mig :)

Inga kommentarer: