Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

tisdag 3 november 2009

trött

Jag är trött, la mig och sov en stund förut och det var riktigt skönt. Och det hör inte till vanligheterna att jag sover en stund på eftermiddagen. Kanske var trött för att jag oftast går upp när robin åker till jobbet.. Och det gör jag för att jag kör ett rehab pass på morgonen, det är riktigt gött.

Just nu gör jag inte speciellt mycket, tar det lungt och njuter av att jag faktiskt bara kan ligga och ta det lungt utan att känna att det finns något jag måste göra. Skönt med sånna dagar också, dagar man bara kan ta det lungt :)


Robin kommer runt åtta och jag antar att vi bara ska fortsätta att ta det lungt då, detta har varit en riktigt slapp men skön dag! :)





snygg väst jag har ;)

Inga kommentarer: