Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

fredag 27 november 2009

jag tvättar

Jag och Robin la i en maskin med tvätt förut, det var handdukar och dom ser ut som innan iaf så det är bra. Nyss så gick jag ner och la i en ny maskin med tvätt helt själv och den är med kläder, jag hoppas verkligen att kläderna är hela och i sin färg sen när maskinen är klar :O

Robin är iväg på oljemassage nu så jag ska fixa med tvätten osv så länge. Jag har fått förtroende att sköta tvätten, hoppas inte att jag misslyckas :p

Det är faktiskt roligt att tvätta, kanske för att jag inte har gjort det så ofta annars.. Får se hur länge jag tycker att det är roligt :p

Imorgon ska jag till sats på morgonen, sen ska jag träffa Anna för en runda på stan med fika/lunch!

Inga kommentarer: