Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

fredag 6 november 2009

"det ska inte vara såhär svullet"

Igår var jag till sjukhuset för att träffa han som opererade mig, allt såg väldigt bra ut förutom svullnaden som måste gå ner inom de närmsta veckorna. Går inte svullnaden ner inom de närmsta veckorna så måste jag tillbaka till sjukhuset. Så jag hoppas att svullnaden går ner. Direkt efter sjukhuset igår åkte jag till Klarälvskliniken för att fråga min sjukgymnast om en tidigare tid och givetvis gick det bra, så på tisdag ska jag till sjukgymnasten.

Igår kväll så var jag till sats för ett rehab pass och imorse var jag på badhuset för ännu mer rehab.

Snart kommer Ida hit, vet inte vad vi ska hitta på men det blir säkert skoj :)

Igår bytte jag rum med mamma och björn så nu har jag det minsta, men det gör mig ingenting för det blev väldigt mysigt. Och snart får robin sin lägenhet och då blir det nog att jag är där för det mesta :)

Inga kommentarer: