Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

tisdag 24 november 2009

det känns så långt bort

Ja det kan man verkligen säga. Jag saknar att spela fotboll något så sjukt mycket. Men det gäller att tänka positivt, för varje dag som går så är jag ett steg närmare fotbollen. Tänk känslan när jag får knyta mina fotbollsskor igen och köra stenhårt, jag kommer fan få rysningar i hela kroppen ;)

Jag längtar så oerhört mycket tills att den dagen är här. Jag har en lång väg att vandra, men tiden går fort, det är lite mer än två månader sen som jag opererade mig, vilket betyder att jag har redan nu hunnit spendera hur många timmar som helst på sats och på badhuset och det för att jag sköter min rehab. Jag har gjort klart för mig att jag ska spela fotboll igen. Och det är något som jag strävar efter varje dag.

Förhoppningsvis så står jag redo i augusti, med matchkläder på och skorna knutna och är laddad till max för att det är match!

Inga kommentarer: