Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

onsdag 18 november 2009

bonde söker fru

Ikväll ska jag bara ta det lungt. Jag ska köra lite rehab övningar men annars ska jag bara ligga i soffan och ta det lungt :)

Mamma och jag ska kolla på bonde söker fru klockan åtta :)

Jag minns förra årets upplaga av bonde söker fru som jag och mamma följde, vi satt båda som fastklitrade framför tv:n och läste varken sms eller svarade i telefon. Ibland svarade mamma och då sa hon, "Soffie mitt i bonde söker fru" sjukt roligt :D

Dock så har jag inte följt det lika ordentligt i år men jag ska nog börja med det för det är ett riktigt underhållande program tycker jag :)

Nu är det dags för lite rehab övningar sen intar jag soffläge och bonde söker fru :)

Inga kommentarer: