Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

onsdag 28 oktober 2009

sats

igår var jag på badhuset och körde lite, kändes riktigt bra. det känns som att det går framåt iaf :) om en liten stund ska jag ta bussen in till stan för ett rehab pass på sats, underbart!

igår var jag på synundersökning och ja, jag behöver glasögon, så jag har lånat hem fem par som jag ska välja mellan, får se vad det blir. tror att jag kommer skaffa linser lite längre fram också, men jag vet inte. jag börjar med glasögonen så får vi se sen =)

på fredag ska jag till sjukgymnasten igen, hoppas att hon också tycker att knät ser bra ut, för det känns så mycket bättre nu, eller just nu är det stelt men det är ju för att jag precis har vaknat ;)

på fredag ska jag, min bror, mamma och björn ut och äta och spela bowling, det ska bli mycket trevligt. och jag kommer att se ut som ett litet barn när jag spelar bowling på fredag ;)


Inga kommentarer: