Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

fredag 9 oktober 2009

hotell är bokat

igår kväll bokade jag och robin hotell, 18-20 december spenderar vi i göteborg, mys! :)

idag ska jag träffa johanna på stan för en shoppingrunda, jag måste hitta en stor väska. inte en jätte stor men större än den jag har, behöver en ifall jag behöver ha med mig lite mer saker, som t.ex. när jag ska till göteborg så kan jag ju inte ha med mig en stor resväska, utan då är det istället bättre med en vanlig väska som är lite större! :)

jag behöver även hitta ett par nya stövlar som är varma, dock kan jag nog inte testa dom riktigt än så det får väl vänta, men kan kika lite på vad det finns för något :)

nu ska jag fixa lite frukost sen röra mig mot bussen till stan. det kommer att bli en kanon dag det här! :)

Inga kommentarer: